Carro/Häxan -

Behöver eran hjälp!!

Jag har ju praktiserat en månad, Och under den tiden har jag GÅTT förbannat mycket i jobbet, Man går ju i stort sett hela dagen..

Och det märks..

Så nu till min lilla fundering, Stegräknare.

Hur många steg går man under en timme?? Jag går rask takt!

Behöver hjälp med att få veta..

Vet inte otalet kilomerter, mil? jag har gått varje dag.. Ännu mindre hur många steg.. Därav min bön om hjälp..

Vart rätt nufiken nu när jag tänkte efter.. ;)

kommentera!

Och ja, nu har jag min dator hemma, samt internet! see ya soon..

Kommentarer
Postat av: Linda

Vet att jag hade stegräknare på mig förut men jag minns fan inte, några tusen steg på en dag iaf.. Kanske öh, 4000. Du får skaffa en :P



Kram

2011-11-30 @ 23:24:08
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0