Carro/Häxan -

Lika bra..

Lika bra att berätta detta nu, innan alla små elaka rykten kommer igång. Eller som ni säkert vet..

Säger man en mening till en i en cirkel, är det 10 pers och ni vet detta med föra meningen vidare till nästa. typ - idag såg jag en film om en pojk med en tumör. 9 pers senare, - idag fick jag veta att jag har en tumör.

Jag och linus har tagit ett break från varann. Ett uppehåll. Thats it.

Jag behöver en paus, lugn och ro, vara ensam. Inget annat!

Och ärligt talat, just nu njuter jag av varje sekund jag är själv, eller med Madde. egna rutiner och inte behöva anpassa sig efter någon annan, eller att ha någon annan att tänka på förutom mig själv och mitt barn.

Skönt.

Jag har även tänkt mycket ang barn, Jag vet vad jag sa för 3 år sen. Och än idag håller det. Det är MITT val, och enbart MITT. jag SKA inte behöva tänka på hur andra tar det eller hur andra vill ha det.

Detta är jag väldigt bestämd över. Och jag har till 80 % bestämt mig. Ingen annan kan trycka mer mitt beslut eller förändra utgången, Jag vill inte behöva tänka på någon annans åsikt, förutom min egen.

ju mer jag tänker på detta, desto mer vill jag det.

Aja, the end.

 
 
Dessutom... vill jag tillbaka till 50 kg. MIN vikt, som JAG trivdes med. Som JAG gillade!



Saknar mitt hår, hårfärgen här och...



Här..



och här.. :(

Jag och mitt trollhår.. Precis det troll jag är.

Mycket man vill och saknar.. förändring på G! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0