Carro/Häxan -

Måndag..Full fart!!

Förra veckan började jag praktik! En praktik jag slogs för att få.. Via ams, popp popp!
Jag praktiserar på Ica Maxi i Falun. Det e trevligt.. Jobbar med killar, Så det funkar bra. Jag funkar bättre att jobba med killar än med tjejer, tjejer är bara inte min smak.. Därför jag har mer killkompisar än tjej. Man är ju som sagt lite av en pojkflicka.. ah, Mer pojk än brud. ;)

Någonting som stör mig så förbannat är EX, Som hör av sig i tid och otid!! FATTA någongång.. Du är inte längre intressant! Få in det i din tröga skalle!!!

Inatt ska vi sova i huset igen, Sov ju där halva förra veckan oxå.. :D Finns massor att göra därute..
NU har jag satt ut lampor i fönstren nere och blommor, och lite gardiner.. "tantgöra" med andra ord.
Snart kommer det hända en ROLIG sak, Men jag vankar runt och är mest nervös.. Nästa vecka, Då smäller det av.. Suprise number one! ;) hihi...

Men nu, kaffe!!



Saknar sommaren...


& saknar min älskade,tokiga vän.. Töba, Du fattas mig. Är så glad att du hittat RÄTT! ;)

Kommentarer
Postat av: Töba;)

Tack det var fint skrivet.. Hoppas livet lever bra med dej. ;)

2011-11-07 @ 16:28:34
Postat av: Minnah

Ser fram emot vad som sker nästa vecka. ;)



Fin och bra blogg. Gillar den verkligen.



Tänkte dela med mig av en länk om det är av intresse. Själv ringer jag en spålinje ganska ofta och måste bara rekommendera dessa: http://www.spadam.se



Lycka till med allt och fortsätt i samma stil.



Kram Minnah

Svar: Hej, Tack för att du gillade den (Då) Hoppas att du kommer tillbaka och kikar in den fler ggr. (Nu när jag äntligen fått tummen ur och åter igen bloggar ;)
Carro/Häxan

2011-11-17 @ 21:13:33
URL: http://www.spadam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0