Carro/Häxan -

Hot!hot!hot!

Hemligeheten jag har... kommer inte att komma ut än! Inte än på ett bra tag, Fast ioförsig.. Det kanske märks, tids nog ;)

Annars da, Jo... Jag har gjort det gamla vanliga idag.. Städat,diskat,bäddat rent, vart ut mä hunden, lämnat tillbaka hunden, tvättat.. skrev jag att jag hade diskat oxå??

Aja, bjöd iafall Emmie och Wilgot på käk.. hehe..

lillskrutten!

köpte silikon? droppar idag till mitt hår.. Såg ju ut som hej-kom-och-hjälp-mig..
Men blev genast mycket finare, och det behövs till löshår kan jag tala om!

Nästa månad blir det att köpa ännu mer hår! Hår imassor, känner mig fan naken utan löshår nu.. ca 90 slingor sitter i än.. ;)

Kommer INTE att klippa mitt hår igen! *Säger jag nu ja.. * Aja, men iallafall inte ÄN på ett tag..

M blir här tills på fredag, Sen åker hon till pappa sin igen i 2 veckor.. Undrar vad man skall hitta på då jag ;)

fick hem från trafikverket idag :) stan imorgon, Så time too sleeeeep!!

Happy, Happy!!

See Yaaaaaaaa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0