Carro/Häxan -

En dusch tack..

Ska nu in och springa mellan strålarna.. Ska bara ha hett vatten på, såå skönt! Jag duschar jämt varmt, eller hett!!:) förstår inte killar som tycker, fan va hett vatten du duschar i! Vadå? Vissa gillar kallt, jag gillar hett! Men, nog med dusch prat, see ya:) bara en sak till, det värsta med vintern, är att jag har så förbannat ont i mina leder! Tycker verkligen inte om tabletterna jag måste ta för att benen ska vara ok..:( Ja, ni som inte vet, jag har en liten..sjukdom. Restless legs! Det har tyvärr gått på långt, så jag går på en medicin för personer med parkingson. Dock lägsta styrkan, men får ta sammanlagt 6? Tabletter dagligen, men jag brukar komma upp i 1 och en halv, sen tror jag det blir bra, då slutar jag..och då kommer det tillbaka, men kommer jag ihåg det? Nej, varje gång samma visa. NåJa, hej hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0