Carro/Häxan -

Nu är det synd om mig..

Visste väl att det skulle komma nå skit..

Och nog fan hade jag rätt! Förbannade jävla FEBER!!

Min hals är....off.
Mina leder är...inte här iafall!
JAG FRYSER KONSTANT!!

Gick upp och handlade idag, I VINTERJACKA!! Det enda som fattades där var en mössa, Eller skoteroverallen som är ännu varmare..

Det är säkert jäääääättevarmt ute, men enligt mig och min kropp så är det kanske... +5 grader ute.. Så känns det, Minsta lilla vindpust får mig att hacka tänder..

Så från en sjukling...

GODNATT!!

Och nu snackar dom om att det skall komma SNÖ IGEN?! men häääääääärrreguuuud, JAG FRYSER FAN IHJÄL DÅ!!

Allvarligt, ligger redan med 3 täcken på natten!! Snö?? Fan jag bor redan i en iglo känns det som!
Snö är icke välkommet!!! Förrens till december!

BAH, MORR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0