Carro/Häxan -

Tankar I Natten..

Någonting som jag går och stör mig på rätt ofta nu för tiden är, Varför kan jag inte hitta en Karl??
Skare vara så jävla svårt att hitta nån, Seriöst??
"Man ska inte leta, bla bla bla.. Vell, Vad fan äre jag INTE gör da..
Jag letar inte, Däremot ÖNSKAR jag, HOPPAS jag, och SAKNAR någon.
Det är ta mig fan inte och leta!

Hade jag letat, Så hade jag väl även dejtat like hell, vikket jag inte gör! Jag träffar ju för fan inte ens min familj längre, typ.
Ja, Jag blir lite lack på folk som tror sig veta tamigfan allt om mig, När dom inte har en enda jävla aning.

JaJa, nog om det.

Känns iafall skönt att få gröpa ur sig lite..

GodNatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0