Carro/Häxan -

Är det ok? - Nej ,Det är inte ok!

Jag är väldigt beviken, Och rätt irriterad, Nästan..ja, jag är lite förbannad oxå.
Är det ok att en skola skall kunna få byta personal hur som helst? och inom loppet av ett halvår, "byta" ut 3 personer??
 
Nej, Jag tycker att någon måtta får det vara. Gör man såhär, Så skall man fan inte sitta och klaga på att barnet blir oroligt och inte vill sammarbeta. Eftersom dens miljö ständigt byts ut!
Det är fan inte vi i familjen som gör så att hon blir orolig, och mer eller mindre får fler utbrott, Det är heller inte vårat fel att hon ständigt undrar vem som hon bör vända sig till..
 
Jag anser, Jag tycker..Såhär får det FAN inte gå till!!
 
Jag kräver en förbättring, Annars väljer jag att byta skola! Och ja, H skolan har ju inte direkt ett rykte om sig att vara en bra skola.. Läraren är bra.. Men allt annat runt omkring...Not so good!
 
Speciellt inte att man får veta vissa saker..Via ett veckobrev..
Snacka om DÅLIGT!!
 
Känner bara att.. ÅH!
 
Hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0