Carro/Häxan -

Bättre lycka nästa gång...

Jag försöker finna inspiration i olika bloggar jag läser, Försöka tänka att blogga om något intressant..
Men likt förbannat inser jag varje gång att, Roligare än såhär, blir jag inte.
Mer intressant än såhär kommer jag inte att bli..
Så jag kan lika gärna fortsätta att blogga på som vanliga tråk berta på 200 bast..
 
jaja, Va är en dag med 30.ooo besökare.. haha.
 
Jag får nog nöja mig bra med dom jag har (vad är ni nu..20 st? max!) per vecka.. haha!
Aja, ni verkar iallfall vara trogna läsare.. Om man kollar på statistiken/loggen.
Tackar för det!
 
Jaha, Så vad har jag pysslat med idag då.. Ja, inte många knop..
Spatserat uppe på ica maxi med T...
Pratat i tele med gubben min.. Japp, im hockt! (stavfel hejoch hå!) <--- sket man väl i!!
 
Har nu fått erbjudande om en ny lägenhet.. *Så nu är man i valet å kvalet igen*
 
Flytta härifrån har jag ju velat rätt länge nu..
 
Så ja, Jag kommer nog tacka ja. Beroende på HUR den ser ut..
 
Hej då slummen isåfall! *SKÖNT VÄRRE!!*
 
Annars då? Jo, Rätt bra ;)
 
tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0