Carro/Häxan -

Helgen..

Jahapp, Så var det Fredag igen då. Ännu en vecka till ända..
Helgen kommer bli coollugn. Som vanligt.
Känner att det är nog som det är nu.
 
Wilma sitter och stirrar ut mot hallen, i vanlig ordning. Hon ser väl spöken överallt har jag fattat det som..
och Wille ligger på soffkanten med två ben på varsin sida och kurrar, Trött kisse?!
M har åkt iväg till min mamma..Dom skulle tydligen fiska i helgen..
 
Sj sitter jag och letar efter en speciell sak.. Skall bli ändring på torpet här! Rätt rejält! Men vad det är, får vänta tills allt är klart!
 
En förändring mår man nog bara bra av.
 
Efter ett tråkigt besked idag, Behövs det lite Positiv blandning.. Då dom tråkiga beskeden ramlar in mest hela tiden nu tycker jag..
Känns sådär, Men prövningar är till för att klara och tampas med, Eller hur?! :)
 
Dax att kika vidare..
 
Hejhej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0