Carro/Häxan -

Lördag, 8 mil senare..

Gårdagen var rätt...Intressant..
H kom hit vid 18 snåret, Sen satt vi och pratade massor,flummade runt som två yra höns.. Sen ringde gubben min och tyckte att vi skulle komma på fest!
Ja, Why not.. Sagt och gjort.. Slängde oss i bilen med dator och hela helsiket, Sen bar det av, Tankade och fixade..
Sen var vi på G, 8 mil-1 timme senare var vi framme.. haha.
 
Ja, Jisses! Hemma fest på en bondgård...Någonstanns i Sverige.. Dalarna levererade nog inte, Men det gjorde ju resten.
 
Nja, I Dalarna var vi inte heller..haha, Men kul vare!
 
Nu tänkte jag bäddaner mig i soffan efter en dag med fullt ös!
 
Har varit och gluttat på en ny lya.. ;)
 
Men får se.. Planlösningen var inte alls som jag hade velat.. :/ Men men..Det funkar nog ändå!
 
tjing :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0