Carro/Häxan -

Måndag..

Dagarna närmare Torsdag.. Jisses, börjar bli ruskigt nervös!!
Hoppas allt går bra och jag vaknar pigg och ehm..utvilad på em..
har fortfarande inga tv kanaler via digitala utbudet, utan kör nu via det analoga nätet.. Min mediabox i hallen är..ja inte vad den ska vara..
Hoppas verkligen att comhem fixar detta så snabbt som det bara går..

Att vara tvlös är icke roligt!!
eller som i detta fallet.. Söka kanaler varje gång jag slår på tvn.. (då nått kludo har satt tyska? som språk på tvns inställningar..)
och har jag någon tvbeskrivning kvar tror ni?? nej..den lär jag väl ha tappat bort..som vanligt!

Det går bra nu..eeeeeller inte!

häpårä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0