Carro/Häxan -

Onsdagens sjukhusbesök..

Sjukhusbesöket gick bra.
 
Fick komma in vid halv 8, byta om till extemt sexiga sjukhuskläder,mössa och sånna där snygga ehm sjukhus strumpor..
Sen fick jag gå in på salen och lägga mig på operationsbordet (För er som har sett på plastikkirurgerna fattar hur det gick till när jag sövdes) För er andra..
Fick lägga mig på en bänk som var klädd i grönt, lägga ut armen på sidan eftersom jag skulle få sprutan där, sen satte dom en kanyl i armen.. fick ligga där typ en timme och vänta på att läkaren och narkosläraren skulle joina teamet..
 
Sen efter dom hade kommit fick jag somna in ett tag (tog ca en kvart) sen låg jag på uppvaket..
 
Kom hem ca 12.oo... :)
 
Så nu skall man blöda typ 4 veckor.. *yey*
 
Detta blir en "rolig" prövning... NOT!!
 
tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad är det för operation du har gjort?

Svar: Hej Mia! Jag var och lasrade bort en del av min livmodertapp. Då jag hade Cellförändringar grad 3 dvs den värsta graden. grad 1= lätta, Grad 2= måttliga och grad 3= Svåra (den jag hade) Så om ca 4 månader ska jag dit och ta nya prover.. :)
Carro/Häxan

2013-02-25 @ 17:03:42
URL: http://badkidney.blogg.se
Postat av: Mia

Åh fy vad obehagligt =S
Jag hoppas att det löser sig och att dom nya proverna visar bra värden.
Styrke kramar <3

Svar: Det hoppas jag med. Tack för värmande ord. :)
Carro/Häxan

2013-02-28 @ 16:45:38
URL: http://badkidney.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0