Carro/Häxan -

paniken..

Paniken som utbryter när jag inte ens har hunnit/orkat blogga idag, Vad ska jag skriva om?? Min fantasi är lika med noll! Jag har ingen aning om vad jag skall blogga om, ingen inspiration, inget bra att blogga om, inga ideer, inget ämne...
 
Men.. Sen slog det mig.
 
Varför inte blogga om det jag skall göra på Torsdag.
Det ni inte har en aning om än.
Det ingen vet, förutom min familj, och mina närmaste..
 
Sen slår det mig, Bör jag skriva detta på bloggen? Bör jag bli så "intim" med mina bloggläsare?
Bloggen är faktiskt min, och igentligen är det ju mina egna ord och erfarenheter, mina tankar som skall få vara på denna sida..
Igentligen är det ju jag..
 
Jag vill ju kunna gå tillbaka till bloggen om ex antal år och minnas, se, och dra lärdom av det jag skrivit.
Jag är ingen expert på bloggandet, (det vet ni ju redan om). Ord och meningar, hur dom skall skrivas ner, och finheten på dessa ord.. Jag suger. Men, Det är jag. Ingen annan.
Har ni problem med mina särskrivningar och mina dåliga ordval, alla punkter och kommatecken.. Läs inte då!
 
Ditt val!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0