Carro/Häxan -

Skitdag..

Vaknade imorse med Jordens skallebank. Så det blidde sängen igen.. Känns inte ett dugg bättre nu kan jag tala om. Migrän? nja, vette sjutton..
 
Enligt mamma trodde hon genast influensan..Men ne, Jag har icke lätt för att bli "sjuk", mer än att ha huvudvärk.
Madde går runt och hostar,nyser och snorar.. Trots det har jag varken kännt av något tecken på influensan..Eller sånär som på en valig hederlig förkylning..
 
Annars vet jag inte vad som händer och sker idag.. Blir nog att ligga här och stirra..
Borde verkligen städa, Eftersom nästa vecka och en vecka framåt blir stillasittande... Jag kommer troligen att börja klättra på väggarna om jag ska vara still en hel vecka.
 
För Willes del gör det nog ingenting, För så fort jag slänger mig i sängen..Kommer han och lägger sig. Så han blir nog bara vääääldigt nöjd om jag blir sängliggande en vecka.. haha.
 
Nej..Dax att göra någon nytta.
 
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0