Carro/Häxan -

<3 Kärlek <3

Först höll jag nästan på att skriva om en annan sak.. Men insåg snabbt att det då skulle bli alldeles för personligt, och nej, Det är jag ännu inte redo för.
 
 
 
I den här staden vill jag ju inte bo kvar heller. Speciellt inte efter gårdagen! Skola och Allt bara spyr jag på snart!!!
Kanske ett fall för Tidningen snart. Ja, SÅ förbannad är jag.
Men men.
 
Jag var nyss in på en blogg som jag hittade på blogg.se´s startsida http://gronqvist.blogg.se
Jag blev riktigt förtjust, OM man någongång kommer iväg utomlands, Så är det hit jag vill!
Verkar så mysigt, Och känns riktigt tryggt med ett "svensktpratande" hotell.
Eftersom jag aldrig varit utomlands, Så känns det bättre för mig. På nått mysko vis..
 
Nu ska jag nog gå och natta kudden..
 
Det är här ni kommer få veta saker. Ingen annanstanns.
 
Kanske dax att jag börjar "privatblogga" lite oxå. Jag lär ut med massa tankar och funderingar..
 
Någongång kanske även den bloggen kommer att öppnas. Men tills dess..
 
 
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0