Carro/Häxan -

Drömma får man..

Ibland är det bara så skönt att bara drömma sig bort för ett tag, längta lite och känna efter för framtida bruk.. Hoppas lite, önska lite och bara..åh, typiskt!
 
Det är lite jag idag det..
 
Jag brukar ibland kolla Hemnet och drömma lite.. Lägga ut "hus" som jag har ett sånt-där-jag-vill-ha-begär.
Och som jag känner att Hit kan jag flytta idag känsla..
 
Denna gård, JA TACK!
 
Gemigochjaglovarjagkommerattvaralyckliglivetut-känsla.
 
Gården va inte bara billig, Den va underbar oxå. Lite småfix bara, Sen så :)
 
http://www.hemnet.se/bostad/gard-5rum-jarbo,-kungsberg-sandvikens-kommun-botjarnsvagen-27-4767395#.UUr7G7OQwwY.facebook
 
(Nej, jag har inte lärt mig det där med länkar än, eller jag kan..men jag är lat)
 
Tjingeling.
 
(Eller som jag nu för tiden säger.. Träd!)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0