Carro/Häxan -

Klantarsel!

Står inne i köket och håller på att göra rent fläkten, Så tar jag i och sopar fingret rakt in i en vass kant, Klantarsel! och helvete va ont dä gjorde, Så efter en hel haranger av fula ord, vart det lite bättre.
Precis i slutet på nageln, ner mot köttet vart den ett görlitet sår.. (men det räckte) Fy va aggresiv jag var, Och inte fan fanns det nå plåster heller för dom har madde lekt slut på. gud vad jag älskar att behöva köpa plåster varje vecka. NEJ!
 
Inte för att dom används till nån nytta, nej, här används dom på allt! Förutom på sår. Dockorna har plåster, barbisarna,nallarna,vissa hårda legobitar.. Men vi mjuka, människor.. Vi får allt vackert nöjja oss med... papper?!
 
Tackar för den.
 
(och nej, det spelar ingen roll om jag gömmer plåster, hon hittar dom ändå. måste ha nån slags plåsternos!)
"söka fram dom, Det är hon expert på. Vart dom än må hända kan ligga."
 
Annars då? Jo, På Torsdag skall jag göra nagelförlängning.. Dock inte hos henne jag brukade göra dom hos. Utan en ny nu.
Får hoppas på samma braiga resultat. Me like långa naglar. Fina naglar.
 
((Japp, jag biter på mina.)) Så nå långa naglar kommer jag aldrig att få. Dålig vana, jag vet!
 
Nej nu så..
 
Häpphäpp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0