Carro/Häxan -

Lekdag!

Madde kom ju hit igår, Så idag var vi på sportys lekland, Så både hon och hennes kompis fick bralla av sig.. Dock verkade även halva Falun oxå ha hittat dit. Just idag till råga på allt.
 
Efter 2 timmar var jag ehm..Färdig.. Så då begav vi oss till donken (hatar donken, men what to do) ibland lär man anpassa sig.. :/
Sen efter det begav vi oss vidare till Arken Zoo.. Där blev det ingen storhandling direkt, Men 2 ålar fick följa med hem.
En kuleål & en Väderål ;)
Mycket kul, Då dom nu har gömt sig och vägrar komma fram och hälsa..
 
Men har dock haft en kuleål förut så vet lite hur dom fungerar.. (denna är dock tiiiniwiiini) höhö ca 2-3 cm lång..
Väderålen var ca 5 cm iafall.. Han var ett sär, då han hade fel på ryggen..Så han kommer nog trivas alldeles utmärkt här, Då ingen av oss ä normala...  ;)
 
Lite kul har jag nu, men mest är jag lite...Förväntansfull ;)
HeHe, OM det blir som jag hoppas..Så återkommer jag med mer info sen när det är moget ;) Tills dess...
 
Nu ligger Madde i plurret och jag inväntar kvällens "Mello" <----- ordet mello...suger.. men jaja, what to do.
 
Nej, Fy vad det blåser... Klass 2 varning var tydligen utfärdad? Eller nått..
JaJa, "Vårvindar friska.."
 
GE MIG VÅR, NUUUUUUU!!!!
 
Nu är jag less på vintern, kallt,blåsigt, och halt som fan.
Jag kommer ju fan bryta höften..
Idag gick jag som en vandrande pinne vs pingvin..
Måste ha sett skapligt roligt ut. Nåja, Det bjuder jag fan på!
 
Man skent ta livet så hårt, Man ske tat mä ett leende.. ;)
 
Och ba så ni vet, Jag kallas för Häxan, MEN på ett positift sätt! Iafall enligt DOM som vet innebörden av det, och som började med det.
 
Så... Jag skräms faktiskt inte. typ.
 
för mer info.... www.caroline1981.blogg.se/medialt
 
Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0