Carro/Häxan -

Onsdag.

Halva veckan har gått, och jag bara LÄNGTAR tills helgen kommer :)
Jag har även gjort en intresseanmälan på en lägenhet, Skönt!
Vill verkligen flytta, Nu tack.
Men men, får iafall vänta tills sommaren kommer..Sen så!
 
Annars då...
 
Jo, Mår faktiskt bättre nu än jag har gjort på en väldigt lång tid.
Jag prioriterar annat nu än jag gjorde då, och har gjort.
Jag värdesätter livet på ett helt annorlunda sätt än vad jag har gjort tidigare.
Jag lever här, och nu!
 
 
Jag har mina underbara vänner, Nära mig. Vi behöver inte prata varje dag, utan att veta att vi finns där.
Hanna, snart 10 år va? ;)
 
Helt otroligt va fort tiden går...
 
Några nya bilder har jag inte tagit, dels för att jag inte har någon bra fungerande mobilkamera, och dels för att den är så jävla seg!
Och det där med att vänta.... Nej, inte riktigt min melodi va ;)
 
Nu tänker jag sätta igång att fixa inför kvällens happening. Tvätten. Yey!
En vanlig dag alltså.
 
Puss, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0