Carro/Häxan -

Så underbart!

Igår fick jag hem något som jag genast satte upp i hallen,på väggen, där jag alltid ser det.
Min älskade hästs träns!
Ja, Min förra häst! Rolle pojken.
 
Nu fick hans träns en hedersplats i hallen. Så jag alltid kommer att kunna minnas honom, Och alltid kunna ställa mig och känna på tränset och veta att detta har min älskade burit.
Jag är glad.
Glad över att äntligen fått en liten del av honom tillbaka.
Glad att jag äntligen kan ha något av honom att ta på.
 
Då jag VET att han faktiskt har det för jävla dåligt!
Vilket jag är arg,besviken,ledsen,förbannad över.
 
Men vad kan jag göra?
 
Bara att hoppas på att han snart får springa på trappalandas ängar. Vilket suger, Då han fortfarande har flera år kvar att leva. Leva BRA! Som han borde.
 
Men. istället sålde jag iväg honom. Till ett hem som jag numera hatar. Som jag inte ens tycker är värt att nämna.
 
Men men.
 
Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0