Carro/Häxan -

Det sitter en skata utanför mitt jobbfönster...

Ni vet ju redan att jag håller på med det okända, och att jag faktiskt lyssnar på saker runtomkring mig. 
Vad ni väljer att tro på, är inte mitt problem. Det är erat. Jag tror på det jag vill. 
 
Detta är vad som stog om just skata. 
 

jag tror att någon vill ha din uppmärksamhet...och vill säga att du är iakttagen och vaktad, du kan vara trygg och du är inte ensam..

Någon kommer inte att dö, det betyder snarare att du börjar om på nytt med något...

den vill också säga dig att du är en skicklig och god kunskap om det mesta, och att du kommer att klara dig bra i det du gör. Att du ska vara stark och hålla ut, kämpa..så når du ditt mål.

Samt: 

 

I Solögas bok: Djurens språk står det om Skatan:

Du har förmågan att skapa skönhet överallt just genom att du älskar det vackra.Min gåva till dig är att skapa skönhet i din värld/världen.

Du skapar skönhet genom att först känna kärlek-eftersom skönhet föds ur kärlek.Skatan kommer som en bekräftelse på att skönhet kommer att infina sig i ditt liv igen.Med andra ord; har du något du oroar dig över och skatan kommer i din väg, släpp din oro, skönhet kommer att infinna sig.Ditt problem löser sig.

 

Så, Det löser nog sig tillslut. 

;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0