Carro/Häxan -

Håll i hatten..

Igår va jag uppr enda till 23.30, sensation eller bara korkat, för idag är jag piggare än vad jag var igår.. Men trött ändå?...Hur går det ihop?? 
 
Eller oxå är jag så trött men inte orkar bry mig. Äch jag vet inte, svammel svammel. 
 
Onsdag idag.. Jaahapp.. Och med det menas det?? 
Aja, sitter ensam på kontoret idag iafall, B är i blge och har föreläsning där...tror jag. 
 
Så idag är det jag som håller ställningarna här :) 
 
Mer om jobbet skriver jag nog på andra ställen än här.. Känns inte nå som jag vill dela med mig av allt jag gör och inte gör. 
 
Helgen kommer nog gå i filmens tecken, tror jag ;) 
 
Nä. Hare!
 
Min vardagsmat ser iafall ut såhär....
 
 
Japp, så hungrig är jag om dagarna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0