Carro/Häxan -

En längtan efter...

Finns så mycket jag längtar till, En familj,gård,djuren,hästarna, kunna låta katterna vara ute utan att behöva gå och vara orolig för ev bilar... 

kunna ha hästarna hemma på gården och kunna ha inhyrningar..

Finns så mycket jag längtar till och hoppas på..

Jag har faktiskt drömmar jag med...

Ibland känns det som att jag kkommer dö ensam, med massa katter runt omkring mig. 

Ensam och övergiven. 

Är nog inne i en grov svacka känner jag. 
Finns lixom inga ljusa stunder som jag kan komma på. 

Vinterdepp? 


Zita är billig ibland, men oftast är hon dyr.. 
Just nu är hon något av en mes. 
Spökåldern. . Visst älskar vi den?? ;)

Tur hon har en modig matte.. hmpf. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0