Carro/Häxan -

Fredag!

Uttråkad as hell, men väntar på att en mycket härlig människa skall ringa, över ett år har gått, känns som igår men du har alltid en plats i mitt hjärta. 
skönt att vi åter igen har kontakt. Det värmer och jag är så glad för din skull. <3 
 
Imorgon är det Lördag och jag har ingen aning om vad som sker då heller, behöver julpynta hemma så ja.. 
Har igentligen massor att göra, men luften gick ur mig helt. 
Har dock gjort massa nytta, och nu skall den bara skrivas ner på datorn och kastas ut i cyberrymden.. 
 
Zita växer så det knakar, och håller hela tiden på att träna kom och ej dra på våra ensamma promenader. 
Dock behöver jag en hundkompis som kan träna oss på att ej hälsa när man vill, ej skälla i tid och otid. 
(Skällande hund lär jag dock ha, eftersom hon skall vidareutbildas..) 
 
Just nu sitter jag och kollar på Hästhoppning på tv. Trevligt och man vill bara upp i sadeln igen och skutta hinder! 
Men det får vänta ett tag till.. 
 
Nu skall jag fortsätta här, och vänta på mitt samtal. 
 
/ hejhej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0