Carro/Häxan -

Tiden springer iväg....

Tisdag idag, har hunnit med Stallet och nu har jag precis intagit kvällsmaten.. Kallt ute idag.
Var hur mysigt som helst idag och bara vara i stallet och fixa och gå och drömma i min egna lilla värld.
Borstade och myste in mig i Hs man och bara njöt av lugnet.

Han tittade ungefär som han visste att jag inte va mig själv idag, han lydde min minsta vink, och gick efter från hagen och bara strosade..
Jag brukar oftast babbla med honom som om han var en människa, vilket jag även gjorde idag.. Folk lär ju ha undrat..
*haha*

Å Zita bara växer och växer! 17 veckor är hon idag, och nu lika "stor" som Amira.
Får se hur stor hon blir sen...

just ja, Zita...

Äh kommer ett inlägg om henne snart!


hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0