Carro/Häxan -

höstrensning!!

Plötsligt händer det!
I våras rensade jag förråd å övrigt på massa grejer, idag har jag rensat och kommer även fortsätta med det under helgen..

Ut med saker som jag ej behöver igentligen. 
Allt skall inte behöva ligga i det materiella!!
Det är i nuet man skall leva, och självklart vill man ha det snyggt och fint runt sig.. men jisses va kläder jag har.å skor..för att inte tala om skor.. 16 par på väg ut!! Å då har jag ännu inte rensat allt!! Jag anser nu när jag rensar, vad behöver jag? Vad används? 
Så nu ryker det mesta.. 
Nu är det inte frågan om om och vill ha utan snarare När skall jag använda dessa, och när användes detta sist?? Mer än 6 månader sen.. haaadääää!!
-Det går inte att leka hamster mer. 
-Flest saker som man har när man dör vinner, funkar inte på mig. 

Så får väl se, kanske kastar upp allt här snart. 😂
Tills nästa gg, ha dä!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0