Carro/Häxan -

Ensamma funderingar

Ensam eller inte ensam...
Jag vet inte riktigt vilket ben jag skall stå på.. men jag gått konstant runt med ont i kroppen, lederna vill inte som jag vill och reumatismen känns på.
Jag har hamnat i någon slags deppig gryta..
Funderade på att lägga ut denna men tja, kanske dags att kasta in handduken och börja blogga igen..och istället för att hålla tillbaka allt så kanske allt bör komma ut. Eller?
Kanske det blir å måste bättre, vad vet jag.
Jag känner mig bara riktigt ensam.
Orkar inte träffa någon heller då det varje gång gått på skit, hur jag än gjort och varit.
Så jag skiter i det... eller ja jag har ju skitig i detta i över ett år snart...så lika bra å fortsätta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0