Carro/Häxan -

Ja vad tänker jag på?
Att klockan ringer imorgon & med det betyder det ju att jag lär sova om jag skall orka upp och jobba. 😉
Vad har ni pysslat med denna måndags kväll?
jag va så himla trött och Depp när jag kom hem från jobbet idag.
Blev lite bättre efter städningen med musik på..
men helt hundra är ju inte än på långa vägar...
Ibland kan det vara rätt skönt å bara vara ensam hemma och låta tankar och funderingar kring allt bara komma.
Tårarna rann rätt rejält...
Gud vad jag saknar honom. Han som fick mitt hjärta att slå dubbla slag.
Han som alltid sov vid min sida.
Ibland kan jag fortfarande känna han sovandes på min huvudkudde med han huvud på min panna...

För evigt saknad är han ❤

Jag tänker inte säga godnatt.
Natt är det, men god blir den aldrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0