Carro/Häxan -

Söndag?

Morgonens happening!-Check!

Vaknar 06.00 tänker oh hell NO!
Somnar om... (såjävlaskönt)

Vaknar istället 09.18, kollar på klockan och tänker Helvete jagharförsovit mig!! Studsar upp, snurrar runt som en yr höna och letar fram arbetskläderna ur tvättkorgen (som nu ligger tamigfan överallt i lägenheten tack vare min virriga hjärna och stressad av att jag försov mig...)

Klänger på mig kläderna och nära på att ringa jobbet och berätta att jag är jääääävligt sen till allt...

Ser då en liten notis på skärmen... Söndag..

Bra carro.bra.

Så jävla smart idag.

Pustar ut, klär av mig och Studsar ner i sängen igen likt en valross på kokain..

Inser att jag kommer aldrig kunna lugna ner mig och somna om...

Kliver väl upp då å kokar kaffe..

Idagärjagintesåsmartochpigg.nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0